بیوگرافیــ ـ ــ

بازم سلام!

امروز می‌خوام بیوگرافی شخصیت های داستانم رو بذارم 

اسمش هست:

راز پنهانـــ

امیدوارم خوشتون بیاد. 

برید ادامهههههههــ 

توجه:این شخصیت ها عکس هم دارن اگه خواستین بهم بگید تا بذارم. 

1- نام: هولا هوپ

کیوتی مارک:حلقه های هولا هوپ

نوع:بالدار

اخلاق (بخش مهم همینه):یه کوچولو خجالتی،مهربون

سن:14

2-اسکارلت ملودی

کیوتی مارک : ستاره

نوع:معمولی

اخلاق:(این اخلاق نیست ولی بدونید بهتره)ستاره ی بزرگ مــــــد،وسواسی

سن:14

3-راگ(اسمش مسخره اما توی عکس همین بود⁦⁦:-|⁩)

کیوتی مارک:رژ گونه

نوع: تکشاخ

اخلاق:آرایشگری رو دوست داره،جادو جنبل زیاد میکنه

سن:14

4-بانی پاپ

کیوتی مارک:خرگوش

نوع: معمولی

اخلاق:اهل خوشگذرونی،رکورد بلندترین پرش خرگوشی رو شکوند (با10متر پرش)

سن:13

5-تولیپا

کیوتی مارک:گل ها ی رز

نوع:بالدار 

اخلاق:عاشق گل هاست،با گل ها زندگی میکنه،با گل ها میتونه حرف بزنه⁦:-|⁩

سن:14

6-پِنی

کیوتی مارک : بیسکویت و شکلات

نوع : تکشاخ

اخلاق: دیوونه ی شکلات و شیرینی،شیرینی و شکلات رو خوب میپَزه

سن:14

دستم درد گرفت. تمنا میکنم نظر بدید. خواهش میکنم. 

راستیییییییی!تا یادم نرفته،پست بعدی قسمت اول راز پنهانـــ است. بخونید و نظر هم فراموش نکنید. 



نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:20

راستی عسل کجاست ازش خبر نداری؟
از دستت خیلی ناراحت شدم.

عسل یک ماهه که خبری ازش نیست نمی‌دونم کجاست.
منم از دستت ناراحت می شم دیگه این ماجرا رو ادامه نده.

مریم چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:18

منتظرم تا قسمت اول رو بذاری
زوووووددددددد بااااااااااااااش
راستی من بهترین دوست تو نیستم؟خیلی بدی!

صبر کن تا بنویسم. خب تو بهترین دوست من نباشی دوستم که هستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد