درمورد راز پنهانــ

بچه ها،اینطور که معلومه راز پنهانـــ کوتاه تر از اونی میشه که که فکر میکردم. 

مثلا ده قسمت. اما خب بهتره چون داستان های بیشتری میذارم. 

میخواین یه داستان دیگه هم باهاش بذارم یا نه؟

درضمن،بازدید ها ۸۰تا اما نظر صفر؟این چه وضعشه؟من اومدم توی بلاگ اسکای وب زدم تا بتونید نظر بدید، اما اینطور که معلومه،میتونستم برم توی میهن بلاگ  وب بزنم چون نظر نمیگیره و چه بهتر چون شما ها نظر نمیدین!بلاگفا هم که خیلی مزخرفه. پس یا میهن بلاگ یا بلاگ اسکای!اگه نظر ندید وبو می‌بندم!

پس این آخرین فرصته!

از دست همتون خیلی ناراحتم

نظرات 3 + ارسال نظر
Assassin شنبه 17 تیر 1396 ساعت 14:18

لطفا نرو من از داستانت خوشم میاد .

واقعا؟باشه می مونم همینجا ولی شاید انتقالش بدم به میهن بلاگ اونجا میتونی بخونی. ولی به احتمال نود درصد همینجام

مریم جمعه 16 تیر 1396 ساعت 20:22

داستان دیگه هم بذاررررررررررررررر
من از این به بعد به همه ی قسمت های داستان نظرررررر میدم

رضوان جمعه 16 تیر 1396 ساعت 20:20

سلام ساراااا
دلم برات تنگ شدهههه
ای کاش مدرسه زودتر شروع شههه
راستی،یه داستان دیگه هم بذار. :

نه ترو خدا مدرسه شروع نشه که من میمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد